Portfolio

Hvad har Pling Digital lavet?

Portfolio » Digital markedsføring af hotelkæde

markedsføring af hotelkæde

  • Online marketing for hotel
  • Social media marketing for hotel
  • Nyhedsbreve for hotelkæde
  • Digital markedsføring for hotel

markedsføring af BB‑Hotels

Pling Digital står får BB-Hotels marketingstrategi, som skal til­trække flere potentielle hotelgæster samt fastholde kunderne.

Fokus på effektiv annoncering på Google Ads, især søge­ords­kampagner, samt annon­cering på Google Hotel Ads knyttet til lokationer.

Social media strategi for både organiske opslag og annoncering på Facebook og Instagram. Målrettede kampagner til generering af bookings, branding og re-targeting. 

Hjemmesideoptimering vha. redesign af forside og OnSite SEO vha. tekst­optimering, billed­kompression, hastigheds­optimering af hjemme­siden samt nye bruger­venlige funktioner.

Udsendelse af nyheds­breve via Mail­chimp især til kundefast­holdelse fx med anbefalinger til ferie og weekendophold, promovering af særtilbud samt konkurrencer.
KUNDE:

BB-Hotels, dansk hotelkæde med 6 hoteller
Opgave:

  • Udarbejdelse og eksekvering af marketingstrategi.
  • Opsætning og løbende optimering af søgemaskine-annoncering, social media management og annoncering på de sociale medier.
  • Redesign, optimering og vedligeholdelse af hjemmesiden bb-hotels.dk.
Se hjemmeside »
Tilbage til Portfolio »
© Pling Digital 2020
envelopephone-handsetmagnifier